S. Uğur ALTINTAŞGülşen ALTINTAŞ2024-07-242024-07-2420081300-8811http://akademikarsiv.cbu.edu.tr:4000/handle/123456789/25944Bu araştırmanın amacı, İlköğretim 5. sınıf Sosyal Bilgiler dersinde “Kavram Haritaları” kullanmanın öğrenciler üzerindeki etkisini belirlemektir. Bu çalışma 2004-2005 öğretim yılı I. döneminde Manisa Demirci’de Durhasan İlköğretim Okulu’nda yapılmıştır. Ön-test son-test kontrol gruplu deney deseni kullanılan bu araştırmada kavram haritalarının öğrencilerin akademik başarıları üzerinde olumlu etkisi olduğu sonucuna varılmıştırtur[Sosyal > Sosyal > Eğitim, Eğitim Araştırmaları, Sosyal > Sosyal > Eğitim, Özel]İlköğretim 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde “Kavram Haritası” Kullanımının Öğrenci Akademik Başarısı Üzerindeki EtkisiAraştırma Makalesi