Aslı DİYADİNTuncer ÖZDİL2024-07-242024-07-2420171303-099Xhttp://akademikarsiv.cbu.edu.tr:4000/handle/123456789/21099Krizler, işletmelerin temel unsur ve yapıtaşları ile birlikte, bu kuruluşların finansal yapısına ve itibarına zarar veren olaylar olarak tanımlanabilir. Kriz yönetimi ise bu tür olayların olumsuz etkilerini gidermek veya azaltmaya ilişkin karar verme sanatıdır. Bu çalışmada sosyal medyada kriz yönetimi, gerçek hayatta ortaya çıkan olaylar üzerinden vaka analizi yardımıyla incelenmektedir. Araştırma kapsamında ele alınan örnek olaylar krizle karşı karşıya kalan işletmelerin, işletme içi ve işletme dışı iletişime önem vermeleri gerektiğini, kriz yönetimi stratejilerinde sosyal medya konusunda uzman paydaşların da bulunmasının yararlı olacağını açık bir şekilde göstermiştir.tur[Sosyal > Sosyal > İletişim, Sosyal > Sosyal > Sosyal Çalışma, Sosyal > Sosyal > İşletme, Sosyal > Sosyal > İktisat, Sosyal > Sosyal > İşletme Finans]Krizlerle Baş Etmede Sosyal Medyanın Yeri ve ÖnemiAraştırma Makalesi